piątek, 15 stycznia 2016

Aparat + Światło

Wydawałoby się taka suma może dać tylko jeden wynik - Fotografia.

Postarałem się jednak poszukać innego rozwiązania - może... lampa zrobiona z aparatu?

Właśnie odkryłem dlaczego studiowałem na wydziale Elektrycznym. Moje studia nie dopełniły się -w sensie - rzuciłem szkołę, ale wszystko na to wskazuje iż to moja nowa "miłość" do lamp popchnęła mnie w tak abstrakcyjny obszar edukacji. Potrzebowałem kilku lat, by dowiedzieć się że na wydziale elektryczny nie ma zajęć 'projektowanie oświetlenia' ; (.

W każdym razie odkryłem nowe hobby - budowanie lamp.

Lubię robić zdjęcia, więc pierwsza lampa musiała mieć coś w sobie z aparatu. Pięknie by było połączyć to z visual merchandisingiem...

Lampa Canon A35 //dla uspokojenia dusz estetów fotografii analogowej - aparat nie był sprawny















Żarówka i szur - http://bylight.pl/

#zdjęcia #foto #lampa #światło #oświetlenie #buldog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz