piątek, 6 maja 2016

Retrospekcje. Dyplom ukończenia KSA - VM - projekt sklepu Dickies

Nieco retrospekcji.

W 2012 roku skończyłem jedną z pierwszych szkół związanych z Visual Merchandisingiem w Polsce - KSA kierunek VM.

Ostatnim etapem ukończenia 2 letniej szkoły było przygotowanie dyplomu. Praca polegała na stworzeniu conceptbook'a dla wybranej marki. Zadaniem nadrzędnym było stworzenie sklepu w pełnym tego słowa znaczeniu. Całość należało złożyć w oprawionej książce. Miejsce ulokowania sklepu oraz marka musiały być prawdziwe. Cała reszta to czysta kreacja.

Wybrałem markę Dickies oraz opuszczoną część budynku przy stacji benzynowej w Krakowie.

Teraz zrobiłbym wiele rzeczy zupełnie inaczej, inaczej podszedłbym również do całego konceptu. Jednak kilka lat doświadczenia zrobiło swoje. Wiem, że wiele bardzo ważnych elementów w projekcie było potraktowanych nieco 'pomacoszemu'. Jednak mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z efektu końcowego. To naprawdę sporo godzin mojej "pracy" po pracy nie związanej z VMem, jaką wtedy miałem. Do tego przy sesji zdjęciowej bardzo pomogli mi znajomi, z którymi świetnie się bawiliśmy robiąc foty.

Całość można zobaczyć na - http://www.slideshare.net/krzysztofkowalewski/prezentacja-krzysztofkowalewski-wersja-do-wrzutu 

Do projektu użyłem programów: Corel Draw, Photoshopa, 3ds max'a.

Wybrane zrzutki poniżej.
































#lookbook #brandbook #dickies #ksa #visual #merchandising #photograpy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz