poniedziałek, 8 lutego 2016

destroy their capital

Jednym z moich marzeń było odtworzyć miasto, po to by móc je zniszczyć.

Jak byłem małym chłopcem budowałem wieże z klocków lego, a potem udając meteoryt niszczyłem wszystkie konstrukcje. 
Zawsze pociągały mnie klimaty destrukcji, zagłady i innych survivali. Od dzieciństwa zastanawiałem się jakby to było gdyby wybuchła wojna za blokiem, w którym mieszkam, albo gdyby przylecieli kosmici i porwali mi psa, a potem wszystkich ludzi prócz mnie. Nie wiem czy to ma jakiś większy wpływ na powstanie tej 'pracy', lecz tak sobie to tłumaczę.

Na początku powstało sobie miasto.



Jak powstało?



Najpierw powstał Pałac Nauki i Kultury.




Kolej przyszła na Złote Tarasy.



Potem powstawały kolejne budynki, ulice, przystanki - mniej lub bardziej przypominając oryginał.
Pozostało stworzyć głębsze szczegóły: drzewa, latarnie, samochody.... Prawdziwym wyzwaniem było umieszczenie w tym wszystkim ludzi



I tak oto powstała całość (powiększ)




Prawdziwa zabawa zaczęła się wraz z obmyślaniem planu jak zniszczyć owe piękne miasto.

Tak powstał on:




Niszcz własną stolicę (*prawy przycisk myszy - otwórz w nowej karcie*)






Kilka kadrów:





#vector #pixelart #warsaw #warszawa #palackultury #monster #grafika #city #miasto #destroy 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz